Thursday 25 August 2011

seluar dalam garfield!

hai.. hahhaa.. nak share spender garfield saya ni.. xD

saya tak da gambar nak share.. sorry.. =P hahhaa...

nii.. sluar dalam @ spender @ underwear @ seluar yang di dalam.. saya yang ada cap garfield ni.. start jadi best friend saya sejak selepas saya sunat.. xD hahaha.. mak belikan.. cute kan.. kamu belum tgok gk.. neeeey.. saya ada spender garfield.. =P kamu ada? xdaaaaaa kan.. hahaha.. jeles? memang PATUT pun.. buek.. xD

nak tauk bila saya pakai spender garfield ni?  setiap malam.. hahaha.. best.. kendur.. ada angin masok ba.. hahahahah! selesa tut tut saya kena .. masa tidur pun selesa.. ada mimpi yang best best! *kadang kdang la.. xD

hope DAPHNE DONNA can see my favorite spender la.. hahhaha!

use it go to school? uuuuu! no no no! dun want. =P ada special gk untk sekolah punya.. hahahha...

ok la.. stop here for now.. =D

No comments:

Post a Comment