Wednesday 24 August 2011

everyday after eat.. =.= no topic angain baaaaa Dx

hye hye.. =D

really... i don't have any idea or some topic to share.. xD ..
ok ok.. pasal makan per makanan saya setiap  hari... kenapa bila saja waktu selepas makan .. gerenti saya BERAK or MELABUR or BAYAR SAHAM dalam tandas.. hahahahaha! style la. xD tp steady gk la for my gerek.. hahhaa.. her father says that when want to go to toilet.. must bring something interesting or the buku.. hohoho.. they called their tandas LIBRARY .. for example .. " saya nak ke library dalam rumah " hahahaha... you know what it mean right.. hohoho.. by the way.. creative ! =)

back to topic.. xD pasal berak lepas makan kan.. ok ok..

bila saya berselera nak makan.. memang la saya makan.. apa lagi.. bengeng.. =.= selepas makan.. asal kn saya dah FULL perut then mok relax.. mok baring .. mok msg.. mok guling guling dengan bantal.. gerenti burit dah xtahan nafsu nak mengesek dgn mangkok tandas.. haih.. ada salah makan ka.. pek la. mak masak sdap-sedap pun nak berak ka... bak kata orang .. kalau makanan jadi taik.. m\semakin kurus.. btol ka.. PATUT LAH SAYA KURUS! Dx phui!

ok la.. ada masa saya tak berak sehari.. macam mana rasa hoo.. hhmmmmmmmmmmmm.. =/

daphne pepek you! =D i love you! =*

No comments:

Post a Comment